207 STREAK! [Shell Shockers #16] [JOKE] - leegamestore.com

207 STREAK! [Shell Shockers #16] [JOKE]

realswi
Views: 21359
Like: 454
NOT FAKE AT ALL!!!!

Check out my twitch!

shellshock, shellshock.io, shell shockers, shell, shock, pro, shell shockers pro, pro shell shockers, shellshock.io pro, Shell League, Shell league pro, shellshock.io killstreak, shellshock.io kill streak, kill, killstreak, kill streak, SFD, shellshock.io cheats, shellshock.io cheater, shellshock.io hacks, hacker, shellshock.io hacker, shellshock.io exploits, shell shock.io, shell shockers crackshot, shellshock io, shell shockers 100 kill streak, shell shockers hack, itshazmatt, hazmatt, haz

119 Comments

  1. everytime he threw a grenade they would got towards it

  2. Swi stop lying, we know that you told ppl to die to you then cover the chat

  3. Notice how none of them actually shot each other the just ran towards swi

  4. One: omg jeezus Christ. Two: they all noobs. They shoot at ground and run into grenade's. Three: damn son

  5. 2:30 LMAO do they really think hes hacking the chat is going out of control LOLLLLL and they tryna stop u LOL 😂😂

  6. 8:08 LOOK AT CHAT THEY SAID HES HOT LMAOOOOOOOOOOOOO IMA DIE LAUGHING

  7. 0:10 totally scripted bro at 1 streak just one
    those bots: STOP HACKING
    Me: nah this is scripted

  8. I knew it was fake because everytime Swi throws a grenade, the player that is trying to kill him keeps running to the grenade which is odd. I mean, a player would not let you kill them or anything

  9. Mr beast: last 1 to get over 200 kill streak wins 10k

    swi: EVERYONE JOIN THE GAME AND LET ME KILL U I WANT 10K!!!

  10. Bruh they are using egg-47 and that’s a private map.

  11. they all are noobs but 207 is the highest kills streak

  12. yolknoob41: he beat my best streak of 10!!!

  13. 207 STREAK! [Shell Shockers #17] [JOKE]………………………………..THIS IS NOT FAKE TOTALLY REAL! Bruh

  14. After you got killed everyone are saying omg omg😂😂

  15. Hazmatt's 87-kill streak is something else because there were players who were at his level.

  16. They were all noobs lol! I wish I could have a game with all noobs too.

  17. normal would get a 20 streak i would get a 41 he 201!?!?!?!?!?!

  18. ShellNoob91: I'm about to start this man whole career

    BirdCaptain72: I'm about to end this man whole career

Leave a Reply

Your email address will not be published.